• Regulamin sklepu

I. O firmie

Sklep internetowy www.magazyn.kwateraglowna.pl, zwanym dalej "KG" lub "Sprzedawcą" prowadzony jest przez:

KG Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 8a, 50-335 Wrocław, NIP 8982214409, Numer KRS 0000579940, REGON 362721199

Kontakt z Działem Handlowym:
tel. 665810810
e-mail: magazyn@kwateraglowna.pl

II. Ceny i Zamówienia

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Każde zrealizowane zamówienie posiada załączony dokument sprzedaży, czyli paragon fiskalny lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę należy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" oraz w przypadku firm podać nr NIP.
Złożenie zamówienia nie oznacza jego automatycznego przyjęcia do realizacji. Osoby składające zamówienie bez zakładania konta w sklepie są zobowiązane do jego potwierdzenia (na adres e-mail podany podczas składania zamówienia, wysyłany jest e-mail z prośbą o potwierdzenie).

III. Czas realizacji zamówienia

1. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika.
2. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.

3. Czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu i liczony jest od dnia (początek biegu terminu dostawy):

a. uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy - w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą
b. zawarcia Umowy Sprzedaży zgodnie ze złożonym zamówieniem - w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem lub płatności na miejscu w lokalu Sprzedawcy

4. Do powyższego czasu należy doliczyć czas doręczania Produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i jest prezentowany w zakładce „Realizacja zamówienia” w Sklepie Internetowym.

IV. Oferta

Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym KG są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Zespół sklepu internetowego KG dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
Wszelkie uwagi dotyczące zauważonych błędów lub nieścisłości opisów produktów prosimy kierować na magazyn@kwateraglowna.pl

V. Rodzaje i koszty dostawy

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej

Koszty dostawy:
- Kurier (przesyłka do 30kg): przedpłata 20,00zł; pobranie 20,00zł.
- Odbiór osobisty we Wrocławiu ul. Sienkiewicza 8a - 0zł (płatność na miejscu gotówką lub kartą).

Dla większych przesyłek koszt ustalany jest indywidualnie

Po odebraniu paczki kurierskiej oraz opłaceniu ewentualnego pobrania prosimy bezwzględnie w obecności kuriera sprawdzić stan sprzętu. Jeżeli paczka ma widoczne uszkodzenia tym bardziej prosimy ją otworzyć, kurier ma obowiązek zaczekać. W razie ewidentnych uszkodzeń powstałych w trakcie transportu reklamacje będą uwzględniane tylko w przypadku spisania z kurierem protokołu szkody.

VI. Sposoby płatności

- Pobranie, gotówką przy odbiorze kurierowi
- Szybki Przelew internetowy (przedpłata). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Dostępne formy płatności w ramach kart płatniczych:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję, KG dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeśli transakcja dokonana była kartą płatniczą, KG dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej konsumenta.

VII. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.

Ustawa zobowiązuje konsumenta do poinformowania sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy.

Chęć odstąpienia od umowy można zgłosić:
telefonicznie: 665810810, mailowo: magazyn@kwateraglowna.pl, lub pisemnie na adres:

KG Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 8a, 50-335 Wrocław
z dopiskiem "Zwrot towaru"

Koszty przesyłki zwracanych towarów ponosi konsument.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

VIII. Ogólne warunki gwarancji

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku karty reklamacji.
Gwarancja jest ważna przez okres 12 miesięcy od daty sprzedaży.

Gwarancja będzie uznawana przez serwis po okazaniu przez nabywcę ważnego dowodu nabycia urządzenia (faktura lub paragon).
W celu dokonania naprawy należy dostarczyć uszkodzone urządzenie do serwisu na własny koszt.
Reklamację produktu należy zgłosić do Sprzedawcy telefonicznie: 665810810, lub mailowo: magazyn@kwateraglowna.pl
Usterki ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą przez serwis w terminie 14 dni roboczych, począwszy od daty przyjęcia urządzenia do serwisu.
W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, okres ten może się wydłużyć o czas niezbędny do sprowadzenia części. W powyższym przypadku nabywca zostanie o zaistniałym fakcie poinformowany.
Serwis może odmówić dokonania naprawy gwarancyjnej w przypadku:
- naruszenia plomb
- niezgodności formalnych pomiędzy dokumentami a urządzeniem
- dokonania wcześniejszej naprawy we własnym zakresie
- ingerencji w konstrukcję urządzenia przez osoby nieupoważnione
- naniesienia poprawek w dokumentacji przez osoby nieupoważnione

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe z winy użytkownika lub z przyczyn zewnętrznych takich jak:
- zanieczyszczenia, zalania,
- zjawiska atmosferyczne,
- uszkodzenia mechaniczne,
- niewłaściwa instalacja, eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem,
- używanie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych
- czynności należące do normalnej eksploatacji takie jak wymiana żarówek, konserwacja, czyszczenie, wymiana bezpieczników (czynności te mogą być wykonane odpłatnie na koszt nabywcy).

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży lub dokonania Rezerwacji.
3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.